Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2012 21:45 - Души ограбени на части...
Автор: tarapo Категория: Поезия   
Прочетен: 422 Коментари: 0 Гласове:
1



 Души ограбени на части...

 

 

Аз бивш съм имигрант

и зная,

видиш ли как стапя се животът ти,

не виждаш нищо свястно -

иде краят

и тежи ти

на България хомотът й?!

Решаваш,

никак не е лесно

и тръгваш ти

да търсиш свобода,

след теб разлайваш

кучетата "бесни"

примирили се

да гният във калта.

Нима са родолюбци

повече от мене?!

Нима сърцето мое

не кърви?!

Да! Помагаме

за нейното топене,

но... и за напразните надежди

и лъжи...

А ние не сме роби

запомнете!

Свободни хора сме,

а тук сме оковани,

Да, мъчно ми е,

щом погледна цвете

и ми замирише

на... Родопи и Балкани...

Но...

Аз искам да живея -

ДНЕС!

А не да бъда роб

на нечии Тирани....

Трудно се обича в тез години,

чувствата се уморяват,

очите помъдрели са,

до... синьо,

а слънцето...

по-малко се раздава....

И идва ми тук нещо да напиша,

да ви разкажа

за един прекрасен свят,

който се раздава,

който диша

с нежен и любовен аромат.

Но... Нежни стихове,

плетат се със душа!

Даряват се с любов

цветя - откъснати,

сълзИте...

във звездите на нощта

са бисери...

от миговете пръснати.

И тупка вена

в ляво слепоочие,

въздържа гняв -

непреживяни страсти,

които са поредно -

(многоточие)

на души

ограбени на части...

А... многоточието

е низ -

пътека,

от много Смърт

посявана без глас,

съдба...

посрещала човека,

от векове...

и много преди нас...


Но...

 

Аз искам да живея...

ДНЕС!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tarapo
Категория: Поезия
Прочетен: 43257
Постинги: 58
Коментари: 0
Гласове: 64
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031