Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2012 22:30 - Смъртта е таз, която не умира!
Автор: tarapo Категория: Поезия   
Прочетен: 446 Коментари: 0 Гласове:
2



 Смъртта е таз, която не умира!

 

Дошла при Буда плачеща жена,

изгубила дeтенцето си свое,

тя молила и скубела коса,

върни го, давам си живота - твой е...

Добре - и рекъл, тоз премъдър Буда,

Стани и в селото иди сега,

и донеси ми, но... без никаква заблуда,

шепичка синапени зърна.

Спри за миг плача креслив,

и донеси ми тези семена,

единствено от дом щастлив,

недосегнат нивга от смъртта...

И... тръгнала жената тъй да броди,

из къщите да търси семената,

замръквала във късни доби,

кървяла, но вървяла все нататък...

Тя търсила, всецяло - неуморно,

молела за шепичка една,

но въпросът винаги бил спорен!...

"За дом... непипнат от смъртта..."

И тъй, разбрала мъдрите му думи,

смъртта, макар да е себична,

пресича тя житейски друми

и никога не е тъй лична.

Така се върнала женицата при Буда,

а той поискал и да види семената,

тя, погледнала го със почуда,

сетне рухнала в краката му...

Аз веч не моля моя син да върнеш,

макар, че толкоз ми е зле,

дори да дойде и да го прегърна,

все някой ден отново ще умре...

Но нещо в този свят на смъртни

има ли - кажи ми - не разбирам?...

В живота ни така безпътен,

нещичко, което не умира...




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tarapo
Категория: Поезия
Прочетен: 43303
Постинги: 58
Коментари: 0
Гласове: 64
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930